utorak, 28. studenoga 2017.

Princ otkriva Ameriku


https://i.ytimg.com/vi/XPKbQ9AWWFw/maxresdefault.jpg
http://i2.wp.com/www.slashfilm.com/wp/wp-content/images/comingtoamerica-arseniohall-eddiemurphy-club.jpg?fit=760%2C373
Sammi i Akeem
Moj najbolji film je Princ otkriva Ameriku. Režirao ga je John Landis, a glumili su: Eddie Murphy, Garcelle Beauvais, Paul Bates, Arsenio Hall, James Earl Jones, Victoria Dillard, Madge Sinclair, John Amos i mnogi drugi. 
    Mladi princ izmišljene afričke države Zimunda je navršio 21. godinu i došlo je vrijeme da se oženi. Pred javnošću mu se predstavlja njegova buduća žena koja je od uvijek odgajana da bi služila njemu. Akeem (mladi princ) odlazi uz dozvolu oca s njegovim prijateljom Sammiom u New York s misijom da si nađe buduću ženu koja će ga voljeti iz srca. 
   On i Sammi se smještaju u najsiromašniju četvrt u New York-u i kupuju najjeftiniji stan u toj četvrti. Akeem i Sammi se zapošljavaju kao čistači u McDowell i zaljubljuje se u djevojku koja tamo radi. Akeem se sprijateljuje sa djevojkom Lisom uspije stvoriti vezu iako ona već ima dečka. Akeemov otac kralj Zimunda dolazi u New York zbog toga što Sammi traži veliku svotu novaca. Njegov otac kralj Zimunda saznaje da si je pronašao djevojku i pokušava to odmah spriječiti.  Akeem se vrača u Zimundu i kao iznenađenje u film od oca pored njega ispred oltara je ipak stajala njegova djevojka Lisa iz Amerike. 
      Svidjelo mi se kako Akeem ne želi da se sviđa djevojkama samo zato što je bogat pa se pretvarao da je siromašan. Sviđa mi se njihov način izražavanja i kako se vidi da nisu bili prije među toliko puno nepoznatih ljudi npr. "Kada vidiš smeće sjeti se mene.".. Meni se film sviđa imaju dobar tekst koji je jako dobro osmišljen i plus tome ima jako dobru romantičnu priču i zato mi se film jako sviđa.

Nema komentara:

Objavi komentar