petak, 17. studenoga 2017.

Jednog dana ću biti


https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/67/590x/secondary/Messi-Barcelona-news-901845.jpg
Nogometaš
Ja bih htio postati uspješan i imati dobar posao koji volim. Možda bih htio biti programer, možda električar, možda vozač utrka itd. Za sad mi je teško reći što bih htio biti ili postati. Uglavnom bih htio imati dobar i plaćen posao. Neki su hobi pretvorili u posao npr. nogomet i mnoge  sportove. Neki žive od toga da samo pišu postove na blog. Za ta zanimanja  koje sam nabrojao ne treba puno škole, a za zanimanja kao programer ili električar treba imati dobru školu jer je to i jako bitan posao. Ali najgore je što su ti bitni poslovi malo plaćeni a sportaši, političari i neki nebitni poslovi najplaćeniji. Najbogatiji ljudi svijeta su ili nogometaši ili ljudi koji prodaju naftu. A što bih ja htio biti saznat ću u bližoj budućnosti. Napišite mi što biste vi htjeli biti?



https://www.eistra.info/upload/katalog/2017-1-18_elektricar-mz.jpg
Električar

Nema komentara:

Objavi komentar