nedjelja, 12. studenoga 2017.

Moji hobiji

Šivanje
Igranje video igara
Imati hobi po meni znači da imate vremena i da se na taj način zabavljate i popunjavate slobodno vrijeme s nečim što želite raditi. Neki vole igrati video igre, neki baviti se sportom, neki time da na primjer izgrade maketu broda ili možda da saše nešto da skratimo ima puno različitih hobija kojima se ljudi bave.
     Moji su na primjer igranje video igrica i igranje nogometa s prijateljima ili sa bratom. Uz hobije smo sretniji jer radimo ono što želimo uz njih ne dolaze nikakve obaveze koje se moraju hitno ispuniti kao za školu. Jedan od mojih hobija je nogomet, a ako se pitate zašto pa zato jer me jednostavno privlači ta igra koja može biti tako zabavna. Meni je najdraže igrati nogomet u školi s prijateljima, ali i igrat ga doma s bratom na dvorištu ili na računalu ili čak i gledati na televiziji pogotovo volim gledati ligu prvaka. Ali ako stvarno volite i trenirate nogomet jednog dana se od tog hobija može i zaraditi i to puno.
     Moj drugi hobi je igranje igrica iako ne baš toliko igranje igrica koliko gledanje nekog drugog kako igra neku video igricu. Igre me zanimaju zbog grafike, priče i teme pa na primjer volim igre s automobilima, pucačine, igre s otvorenim svijetom kao GTA ali i druge koje imaju lijepu grafiku ali može postati i dosadno. A ako i vi volite video igrice instalirajte si prvo jednu igru i završite ju jer će vam biti zanimljivije nego da ih imate deset a ne igrate nijednu. Ispod ovog posta napišite mi koji su vaši hobiji i zašto?


Nema komentara:

Objavi komentar